svar på kommentar...

Anonym Kommentar: Han går ju inte ens i form! Och du sitter som en kratta! Hemskt!!



Vem har sagt att han går i form? Har jag sagt att han går superduper där? Det finns inget krav på hur bra en häst ska kunna gå i form. Det är något man får jobba sig till och vi är på rätt väg, så kom inte hit och skriv en massa onödiga saker. Jag vet att han inte går så himla bra, men är det något jag hakar upp mig på? nej faktiskt inte, det får ta den tid den vill för att vi ska kunna hitta till en bekväm form där både han och jag trivs i.

Och vad det gäller min sits så kan jag faktiskt säga att jag har nog aldrig, ALDRIG sagt att jag har en bra sits.
Och om du tycker att jag sitter hemskt då är väl det ditt problem.
Har du försökt att se hur du själv sitter? Och har du en väldigt stortravande häst med bjässesteg? För OM du har det, så vet du själv att det inte är så lätt att sitta ner. Tror inte du jag har fått jobba hårt för att ens kunna sitta ner på hästen?!
Jag har jobbat si in i helvete med att bara kunna sitta still och vänja mig vid att han travar så.
När jag köpte Denver kunde jag inte ens sitta ner genom två travsteg för att det skumpade för mycket.


Och har inte du bättre saker för dig än att fokusera på att skriva negativa saker.
Det finns värre saker att tänka på, som att barn i Afrika svälter.
Just sayin'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0