Skogsrunda med KÖTTAR'N denver!

Denver var helt galen igår, gick inte att få stopp på honom, så red jag honom noslös också...
great! (y)
Men jag fixade det ganska bra, haha vid galoppbacken försvann han i ett rus.
Jag kände inte ens när benen studsade tillbaka på marken när han tog fart utan det
kändes som om han galopperade på moln! asså verkligen.
Han var toppad hela rundan ut, han travade så fort vi saktade av från galoppen och skrittade
lite. När han hade tagit ungefär 5 steg i skritt började han trva igen och ville bara iväg.

Fick bli en liten runda eftersom det är hoppträning idag så han ska orka.
Men han hade definitivt behövt en mycket längre runda den tjockisen.
Har ju inte ridit honom sen i söndags för att det har varit mycket i skolan och pluggande.
Så han har helt enkelt inte varit "viktig" denna veckan.
Imorgon ska han få ut och promenera och på lördag är det TÄVLING!
fettnajs!

Taggad till tusen och han ska få ha på sig 5 nya tävlingssaker på sig.
  • Kyro riding gear pannband - rosa
  • Tysk fårskinnspadd - svart
  • Titto ulländtäcke - marinblå
  • Veredus frambensskydd - svarta
  • Schockemöhle schabrak - Marinblått
Kommer vara så snygg, funderade på att ha matchade guldiga boots
men sen så vill jag inte krångla med det nu när vi inte haft dem på ett tag.
Synd bara att jag inte har en svart kavaj till för det hade blivit jättesnyggt!
Ska rida i min marinblåa ulltröja istället.
Nu hoppas vi på solklart väder!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0