SEXTON ÅR!

jahupp gott folk, hela sexton år och jag hade en underbar födelsedag.
Hästrelaterade saker fick jag ett vitt schockemöhle schabrak till dressyren, det rosa setet av Magic Brush och
ett par John Whitaker tävlingsbyxor som jag avgudar!
Det enda negativa är att de är genomskinliga, som ni ser på rump-bilden så syns mina trosor igenom x)

Och eftersom gummibettet fungerade super så köpte mamma ett rakt novabett idag som jag kan ha när jag rider ut. Hoppas det fungerar bra, men det ska det nog göra.
Kan rekommendera Magic Brush borstar, riktigt bra. Jag trodde att det bara skulle vara sånt strunt men
de är verkligen superbra! Så köp dem :)

<font size="4"><b>TACKTACKTACKTACK OCH MASSA TUSEN GÅNGER FLERA TACK!<br /></b></font><br /> <br /> <font size="3">mina nya älsklingar <font color="#FF0000"><span style="background-color: rgb(255, 255, 255);">&lt;3</span></font><br /> ska invigas imorgon när det är tävlingsdags i Osby, fler som ska dit? :)</font>.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0