Ridtur i skogen med monstertrucken!

Hej !
Lillan var helt galen fastän hon gick mycket igår på hoppningen :)
Heeeelt galen , men det är roligare när det finns powern i henne än att hon ska sega...
Hon var ju egentligen ganska duktig idag men när hon är så pigg och har så mkt energi vet hon inte riktigt var hon ska bli av och då blir snälla söta Lillan en riktig monstertruck och köttar allt hon ser...

Aja imorgon vet jag inte ifall jag hinner rida...
Ska försöka hinna :)

Ha det bra !
// lisette


Kommentarer
Postat av: Madde Andersson

Hej ! Jag minns att du var med i min senaste utlottning (om ett digitalmålat porträtt av vinnarens häst) och tänkte bara påminna om att jag har dragit igång en ny utlottning, med kortare anmälningstid dock, så man får skynda sig lite att anmäla sig denna gången :)



Hoppas du vill vara med !



http://ricos.blogg.se/2012/april/utlottning.html/



/Madde & Rico

2012-04-09 @ 21:22:40
URL: http://ricos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0