putsa,putsa lilla tränset :)

har ridit dennis barbacka och promenerat, putsat alla hans saker och packat inför morgondagen.
Klippt dennis man och svans, guuudars vad fin han blev ;)
Manen blev perfekt helt sannolikt har aldrig gjort det så bra innan och ganska bra längd på det.

Hahah, efter att jag ridit och sånt gör jag alltid konster med honom.
fast han kan typ bara backa,goddag och tack.
Så hahaha han gjorde goddag och fick godis, men så fort jag klappade honom på bogen eller halsen gjorde han
direkt goddag och sträckte ut benet och visade vad han kunde. Att han var så fin så och
sträckte riktigt på sig och böjde in halsen fint och hahah helt så. ♥

Kunde tyvärr inte filma, för när jag väl filmade fattade han inte vad han skulle göra och jag var
tvungen att stå en bit ifrån för att få plats med hela hästen i skärmen.
Söta lilla dennis, det dumma är att det regnat idag och banan lär inte vara så fin...
Geggig och lerig med mmassa vatten, trevligt (y)
Så han kommer vara jättelerig och smutsa ner sina nya benskydd :((
Dennis var jätteblöt efter ridturen för det ösregnade verkligen!!


Dennis svans :o
Såhär såg hans man ut innan, tog dock ingen efter bild men det kan ni få imorgon.
Den var perfekt rak när han börjde på halsen, och då är den rak ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0