PARTY PARTY MED HESTEN MIN

idag har det regnat ganska mycket, tråkigt.
Skrev nog inte igår att jag tricktränade både gaefa och dennis. Gick riktigt bra, fick dennis nästan att buga så vi ska jobba lite på det. Haha hans ben darrade jättemycket så jag kunde inte ha kvar honom så länge.
Gaefa ville först inte alls dra upp benet utan hon backade i takten som jag backade. Knas.

Hon kan goddag väldigt bra nu fast hon skrapar mer med benet än lyfter det. men dennis är riktigt grym på det nu, länger ut benet som om han var värsta kungligheten eller något :)
Blev lite följa john också, vilket hon älskar för hon ska bara jaga mig efter godis :D

Idag ska jag se om jag kan rida ut senare eftersom jag inte red igår.
Lägger ut lite bilder sen på vad jag fick i födesledags present, jupp jag fyller år idag (y)
Kan säga att jag är mer än lycklig!
Fick jättefina saker, så jag vill ge ett stort tack till min mamma och pappa ♥
Ni får bilder på det senare :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0