Östra Göinge Ryttarförening, Lokal Hoppning Ponny 14/4

ANMÄLD
Gren: Hoppning
Tävling: Lokal 
Namn: Josefine Lindh
Klubb: Östra Göinge RF 
Häst: Denver
Klasser: LC & LB 
Transport: Ifor Williams

TILL HÄSTEN/PONNYN
Schabrak/Vojlock: Marinblått schockemöhle 
Luva: nej 
Transportskydd: Mörkblåa Ullared
Benskydd: Svarta Veredus fram och horse någonting på bakskydden
Boots: -
Sadel: Brun Prestige allround
Träns: Hööks blingbling pullarträns med tvådelat rosa pannband
Täcke: Svart fleecetäcke från stablestore
Grimma: John Whitaker


TILL MIG SJÄLV
Ridbyxor: Helskodda vita mountain horse 
Tröja: Marinblå ull, kingsland 
Skjorta: Marinblå någonting, eller en vit från någonting ;D
Kavaj: -
Jacka: Tror det blir klubbjackan
Spö: Rosa/lila från haglunds 
Vantar/Handskar: Svarta någonting, haha jag har inte så bra koll på sånt
Hjälm: BackOnTrack svart
Stövlar: Svarta CWR young rider 
Ridstrumpor: Tunna kingsland
Sporrar: Ja
Väst: Racesafe

 

 

Ska ridis mammis pålle idag innan min egna träning :D ska se om jag ska hoppa henne lite :) ? Iaf vilka vill ha en film på när jag rider henne på bloggen :D ? KOMMENETRA DÅ ! Mamma får faktiskt ta och ta några kort oxå ;) Ska nog inte rida Denver så jättelänge, typ en halvtimme ele nåt, får se hur han ä. :( Hoppas förkylningen går bort snart,..

Jag älskar denna bilden på oss,

BIG LOVE  ♥

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0