Mega bra dag!

Idag fick det bli ett 30 minuters pass på banan för denver, och gissa om hästen gick bra?!
Superfin verkligen, tog för sig och allting och jag var mjukare i handen och han bar sig bättre.
Sen red jag åsnan lite och det gick också jättebra!
Jag har mer tålamod med henne nu så det känns jättefint när jag rider henne.

Ska lastträna gaefa nu snart så fort mamma har vilat klart.
Och om det går bra ska vi köra med henne till banan också och longera henne lite.
Kanske testa löshoppa henne något, ta typ ett lite kryss.
haha jag får springa och hon följer efter mig, inte för att jag ser den planen som perfekt
men man får ju alltid pröva ;)

Jaja, jag uppdaterar mer om hur det går.
Ha de bra ♥

Bilden är från när vi longerade henne första gången i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0