Liten skogsrunda!

hej hej!
har varit i skolan idag, skrev bara svenska nationella uppsatsen...
vet inte hur det gick.. tycker det är väldigt tråkigt att skriva på beställning, men det blev kanske ganska bra.
har varit ute i skogen med Lillan Och Mille, blev bara en mini runda, känner mig mycket piggare nu men är fortfarande seg i kroppen när man gör enkla grejer som att borsta och gå sträckor eller gå i trappor,
men uteritten gick bra :)
jag tvingade i henne i vattenpölar och Lillan HATAR vattenpölar, men tillsist travade hon faktiskt genom en.
vill ju tävla fälttävlan med henne men jag tror att hon är för mesig för det...
men hoppas kan man ju ;)
nu behöver jag verkligen plugga, prov imorgon och det känns som att jag kan ingenting :(
usch hatar den känslan :(
aja ha det gött :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0