hoppträning 12/4

Riktigt duktig dennis idag!
Kan inte beskriva i ord hur duktig han var, allting kändes helt rätt.
Han löd bra på skänkeln, tog tag i bettet fint, väntade ut mig(ibland), hoppade superbra med bakbenen, lyfte riktigt med svansen och viftade den så.
Haha superduperbra!
Han har aldrig hoppat så bra med mig innan och definitivt inte så högt över och inte de sprången han gjorde.
Helt sjukt!

Kommer gå jättebra på tävlingen tror jag faktiskt, men det blir hård konkurrens ;)
Men jag är glad bara jag rider felfritt, det finns inget krav på att jag ska placera mig.
Även om det skulle vara jättekul men jag får inte tänka så för då spänner jag mig och vill förmycket
och då blir det inte så bra. Han känner ju av det direkt att något är fel, så rider jag bara vanligt ska allting gå bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0