första ensamritten med Lillan!

hej hej !
va ute och red själv med Lillan för första gången ute i skogen, (mamma gick med men hon var inget "stöd" för henne utan mest ifall hon skulle dumma sig mycket)
MEN ! Lillan hon gick jättefint tramsade sig inte alls utan gick i hållning och struntade i att det blåste och var lite små läskigt, men visst blåste hon upp sig för vissa grejer, men hon gick jätte fint och drog inte alls mycket på vägen hem!
skit duktig!
längtar tils jag ska rida ut med henne ensam igen :)
nu ska jag sätta mig och läsa en stund och käka lite kvälls mat :)
imorgon sticker jag till Josse :)
vet inte riktigt hur dags jag sticker dit men, jaja :) vi får se imorgon,
ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0