Dressyrträning igår

det gick väl ganska bra, han höll på lite ibland men mamma sa att det inte syntes.
Så det är nog bara som jag får för mig ibland att det liksom känns värre än vad det egentligen är.
Fick bli med gummibandet men han gick väldigt bra i början.
Fick till den korta galoppen ännu mera igår, vi gjorde förvänd galopp och det var han duktig på.
Fikade sedan medans mamma höll honom och sen stack vi hem.

Jag red Blida när vi kom hem, gick suuuuperbra! Vi har verkligen hittat varandra nu tror jag.
Hon gick jättefint med mig och jag kunde ha henne i form jättelänge, vilket jag inte klarat av innan för att hon cpat med huvudet.
Hon försöker ändå testa mig och sånt men jag ger mig inte. Det var nog första gången jag var helt avslappnad genom passet, roligt :)

Idag ska vi longera Gaefa, haha det var tur att vi inte gjorde det igår för hon var apgalen!
Vi släppte dem i bakre hagen, och då blev det bus. Jag skulle släppa dit dem precis när vi kom hem men då slet denver sig och trampade sönder grimskaftet. Han tog sönder det på mitten....
grymt, sen så haha blev det bockande,stegrande och en massa springande över hela hagen :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0