dressyrpass på banan

Lisette hade tyvärr ingen tillgång till att varken mobilblogga eller blogga från datorn idag.
Så jag kommer att skriva ett litet inlägg åt henne.


Just nu sticker lisette ut med lillan ner mot banan för att träna lite dressyr.
Hon hade tänkt rida igenom henne verkligen ordentligt nu och börja träna henne
som vanligt igen.
Och nu har jag en riktigt bloggtorka och vet inte vad jag mer ska skriva, men jag antar
att Lisette kommer blogga om ridpasset senare ikväll.

Lisette & Lillan idag får dem stå för bilden :) För dem är sååå fiiina :D ! Idag blire bara en massa plugg -.- Måste dela ut jultidningarna oxå :s Och inte världens bästa väder att ut och rida i hlr, för det har töat och det är bara en skridskobana överallt D: Men får hoppas på bättre väder imon. Funderar på att ut och fota Denver senare, typ sånt när man ställer hästen med bara träns på och så typ :) Va tkr ni ((: ?
Bild från sommaren 2010, visst är de suuuuuuperfina :DD !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0