dagens!

hej hej !
skrev nyss ett jättelångt inlägg och sen försvann det :/
aja jag red i ridhuset, tränade: avsaktningar, igångsättningar, samlingar, ökningar, lyssna för skänkel, också en del annat.
i början ville hon inte alls, jag red runt i ca 20 min utan att vi kom någonstans, mamma hoppade upp och provade henne, mamma red kanske 10 min och sen när jag hoppade upp så vilken skillnad det var på henne helt sjukt!!
hon gick jättebra och jag fick henne att gå i en jättefin form!
helt perfekt! synd att ingen kamera var med :(
nu ska jag slappa :)
ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Ömändaa

Tjeenare mannen! :)

Jag tar gärna kort om du vill ha en kamera med dig när du rider nån gång! :D Tycker det är askul så fråga gärna om du vill! :D <3 /Amanda Olof

2012-04-02 @ 22:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0